Kraftigt gasudslip som lukket motorvejen
mellem Vejle og Hedensted.
03/06-2026. Kl. 15:52.

Kl. 15.52 modtog Hedensted Brandvæsen en melding om, at en gasledning var blevet gravet over under gravearbejde.
Ved ankomst til stedet kunne brandfolkene konstatere et kraftigt gasudslip, hvilket også tydeligt fremgår af videoen.
Som følge af hændelsen blev motorvejen mellem Vejle og Hedensted lukket i begge retninger, mens redningsberedskabet og gasforsyningen arbejdede på stedet.
Området blev afspærret, og der blev iværksat de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger for at minimere risikoen for antændelse.